tisdag,onsdag,torsdag

har nt hunnit bloggat och ni förstår nog vrf om ni läser...
Tisdag - var på stan m cicci och jossan efter skolan köpte ett linne från gina tricot :
99:-
sen hade vi hemma spa med alex,jossan, cicci & jag :D
ADJÖ ACNE !
  • häll varmt vatten i en skål
  • häll 2 matskedar havregryn
  • låt stå i 10 minuter
  • massera in i ansiktet
  • låt verka tills masken är torr
tvätta bort i ljummet vatten med cirkelrörelser


Onsdag: var på liseberg med klassen och universium :D
åkte
  1. atmosfear
  2. uppsvinget
  3. höjdskräcken
  4. flumride
  5. hanghai
  6. kanonen
  7. kållorado
  8. gick gasten gick längst fram :/
  9. lisebergsbanan
  10. radiobilarna
köpte även :
och fick dessa

av cicci
av emil :D
torsdag- var i skolan, chillade uppe hos mats med datan och musik med jossan :D
och så kom vi en halvtimme försent t maten :o <3


Postat av: Anonym

Det är så tråkigt väder hos mig och jag har så tråkigt så jag visste inte vad jag skulle göra :(

Känns som att alla andra har sol!? :)



Men jag tittade runt lite nätet på gamla nostalgi barnprogram och hittade en hel del :)



Har du något favoritprogram som du tittade på när du var liten som du skulle vilja tipsa mig om ? <3

2011-06-16 @ 11:22:48
URL: http://lindshe.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!