fredag

idag efter skolan så följde cicci med mig hem och om jag och jossan skulle t gekås så skulle hon hem, men om vi skulle till stan skulle hon följa med ner...
och det blev stan och då köpte jag en blus till morsdag från Gina tricot, och så kollade jag runt lite och hitta en sockersöt kortklänning typ som jag nog ska ha på skolavslutningen om jag nu inte redan har rest bort då..och den hittade jag på min nya favorit affär vero moda :D och så fikade vi och sånt och så provade jag och jossan kläder och cicci kollade mest bara på. Men idag ska antingen jag och min bror eller så får jag ringa nån kompis och gå på stan tredje gången irad för jag har fått låna 300 av jonatan som jag ska köpa skolavslutningströjan och sen ska jag få ut 600 till morsdagpresent av pappa :DDDDDDDDDDD
ska typ köpa en mascara som hon önskade, kanske smycke?, parfym,klädesplagg ? :)))



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!