Evelina, Gaston och guidevisning :)

hej sötnoosar!
Jag ska strax ladda upp bilder från min våning :)
jag sa ju att jag skulle städda idag, men efetr jag hade ätit igår sa mamma att du lika bra kan göra d nu när jag nt hade nått att göra. Så jag började dammsuga, damma, byta lakan, byta dukar, byte ut ljusen, och lite så. och så var jag klar ungefär halv 9 igår kväll. och då åt jag mammi och pappi glass, och sen ringde Robin och då stack jag ut med han och Ludde, vi tog en cykel tur runt fästningen och sen var vi ute lite sen stack dom och jag gick in, och då började jag leta efter en SYSTEMKAMERA, som jag så gärna vill ha !! alla har typ det, förutom jag. :(
Inatt så sov Busan hos mig, jätte mysigt ! :) Nu är jag så sugen på att fixa Evelinas blogg som är här:
Tryck på bilden för att komma till hennes blogg !

jag har ingen annan bild på henne så det får bli bildrepris :)
Ikväll ska vi ha gäster, barnen är Elvira som är ett jobbigt småbarn... och så är det mammas gamla kompis barn som jag aldrig träffat men hon går antingen i 3 eller 4 asså årskurs, hoppas 4:an. Och så äre såklart Jonatan min broder :)
fast han kmr bara sitta och geeka sitt xbox som vanligt -_-


Den här texten som malin skrivit om sin underbart fina hund,  det fick mig att få tårar i ögonen,om det skulle hända buisan så vet jag inte vad jag skulle gjort... hon är min halva själ, hon finns där om man mår dåligt eller om man bara vill ha nån att krama som nt är ens föräldrar.. och hin är så underbar, så jag tänkte bara säga R.I.P Gaston <3

tryck på bilden för att komma till hennes blogg.



Min vånning:
mitt skrivbord 
min TV och xbox som jag aldrig spelar.
mitt bord och Busan :)och datan
ena soffan
busan, soffa,soffa bord dator :D
fåtölj :)
nattduksbord
krämer,hårprodukter,nagellack,deo och sånt.. smink har jag i lådan under och
massa andra saker jag kan ju nt ha allt uppe :)
säng :)
mitt bord, eller vad man ska säga smycken smink och kläder :)


det var en liten visning av min våning, mitt rum, mitt vardagsrum och mitt skrivbord grej ? :)






Postat av: Malin Börjesson

Jag älskar dig matilda! <3

2011-05-28 @ 19:20:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!