helgen i småland'

srry att jag nt bloggat på ett tag hade ingen data :/
men i fredags åkte jag ju till smäland och så åt vi och myste på kvällen, och i lördags
gick jag upp 9.30 och åt frukost sen gick vi till tompa(morbror,tomas)och tea (hans hund) och så solade vi och åt middag där sen vid 1 gick jag och jonatan hem t mormor för att dusha och fixa oss till typ släktträff/kalas och så åkte vi halv  3 och var där 3 men d va tråkigt, kände typ inga dom kände bara mig :/ så pappa skjutsade hem mig och jonatan till tompa och vi hade ringt robin så ludde och robin kom :) ludde älskling* <3
så grillade vi där. på söndagen vaknade jag vid 10 ungefär och vid 2 typ åkte mamma,pappa,jonatan 0ch busan hem, så jag oc robin stack till stan och där på hemmakväll löpte jag tre filmer och en fanta och en godispåse på city gross sen var vi också på media makt, vill ha en iphone 4 <333333333
sen idag vaknade jag 11.40 :) och åt frukost och så cykla jag t tompa robin och co :) sen vid halv 2 lagade jag och mormor mat fisk,potatis och sås sen vid halv 3 åkte jag hem med robin och sötnosen ludde :)  och när jag kom hem förväntade jag mig inte att jag skulle påå tränning men ville så klockan var fem men jag sket i om jag kom försent men när jag hade cyklat och stressat som en galning och jag var framme var det ingen där så det var bara att  cykla tbx :/ men nu ska jag typ ut och sola och sen grilla imon kanske d kommer  bilder :D
juste köpte en FRIDA  tidning så jag visar hur man gör ett hemma spa ikväll eller imon :D
puss



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!