veckan hitills :)

jag har nt bloggat så mycket jag vet  men har nt hunnit så nu ska jag berätta om min vecka :)
Måndag: var jag med Josefine och Cecilia hos Cicci och vi  bakade som vanligt och var på ö&b, sen cyklade vi t tränningen och sen dusha och äta :)
Tisdag: var  jag med Emelie, när vi kom hem så åt vi och pratade och sen stack vi till ica kvantum och hämtade mitt underbara LÖSHÅR :DDDD sen ringde vi ella och så var jag med hon :;)
Onsdag: var jag med cecilia och sen träna jag :)
Torsdag: var jag med jennie på stan och köpte en tröja och kollade efter skolavslutningskläder ;D
Bilder (löshåret och tröjan)
passar perfekt med jeansshorts och ett långt halsband :)
mitt löshår ska färga håret såklart :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!