jobbig torsdag

hej jag hade tänkt skiva lite snabbt om dagen, det började med att jag blev väckt av alexandra och hon väckte också ella och josefine, sen prata vi och åt hoppade studsmatta och sånt..
sen stack jag vid 9:20 ungefär och när jag kom hem så packa jag upp och ringde cicci och vid 9:45 kom cicci och hämtade mig och så spelade vi match i hyltebruk mot hyltebruk och det blev 0-0 och dom har nt släppt in ett enda mål :o
så jag är ganska stolt delvis för jag stog i MÅL!!! Uschhhhhh fy fan vad äckligt men d va bara för jag hade varit med alla matcher på säsongen... men håll nollan :) sen kom jag hem 15:15 och då kom pappa 15:30 och fixa mat och så åt vi med  jonatan oskar och kevin :) sen stack pappa till firman och killarna gick ut och hoppade studsmatta och jag själv va typ död var/ är skittrött just nu :/
och  nu sitter jag och tjockar mig med kladdkaka :) imon drar jag av t småland så antingen blire inget bloggande eler så bloggar jag i förväg redan idag ? :P <3
puss, ha d bra !



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!