dagen :)

hej alla söta bloggläsare ! :)
idag i skolan hade vi påsk fest, och då hade alla med sig 10-15 bakelser var. och så fick man typ ta och så, vi kollade också på film vi tittade på bröderna grimm för vi har jobbar med sagor i skolan nu och typ så. efter skolan var jag med jennie vi beställde en one piece till mig och det ska stå matilda  på den också ! :) jag och jennie tog bilder också så det kommer nån gång ! :D
en bild på den :
den rosa ! :)
och så cykla jag hem vid 18 och  snart kommer ella, och nu har vi gäster en i min klass och hans föräldrar och bror :)
pussochkram /matilda


Postat av: julia

sv: en bloggsvarinvite är som en frågelåda som man lägger in på sin blogg om man vill. Kolla min meny längst ner så hittar du den, Det är alltså dina läsare som ställer frågor till dig och du svarar kolla på min så förstår du nog, ska jag räkna din kommentar som att du är med? ;D kram! :)

2011-04-08 @ 19:50:10
URL: http://juuliaafoto.blogg.se/
Postat av: matilda (:

aha, grymt !



räkna min kommentar ! :DD

2011-04-08 @ 20:56:24
URL: http://mattildakarlsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!