gårdagen och småland ;D

hej alla sötnosar !
igår vaknade jag ochstack till robin hämtade Ludde vi och mammi och pappi gick en runda t hajen och tillbaks,  sen så ringde cicci, sminka mig, byte om osv och då gick jag, johanna,nikki,cicci och mina t hajen och dom köpte glass och jag köpte en center och en plopp, sen stack vi till Mcdonalds och då köpte jag en Mcflurry daim.. mums ;)
och så var vi där i typ  1h och 3 min. Sen stack cicci hem och vi fyra stack t mig, och då satte vi på vattenspridaren och hoppade studsmatta i bikini typ i 3 timmar, sen ringde vi pappi och fråga om vi fick bada i jacuzzin, och d fick vi och dom tre hade aldrig gjort d förut, så dom blev as glada :D och dom stack typ vid halv 9.
nu ska jag t småland :)


Postat av: A N G E L I J N A S

följa varandra på bloglovin?:)

2011-04-24 @ 00:55:21
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: matilda

hej algelica, visst :)

2011-04-24 @ 11:01:26
URL: http://mattildakarlsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!