gårdagen :)

hej alla gulliga :)
igår blogga jag typ inget, för att jag satt på en motorcykel i 5 timmar sammanlagt, jag och pappa åkte till mysiga växjö på landet där min kära mormor bor. Vi fikade och åt och så lekte jag och robin med Thea och Ludde (hundar) och min mormor skulle gå in till sig och laga mat så jag hängde med och ville kela med Pella(hennes katt) men han är ju så rädd och tråkig :/ men SÖT !
iaf vi åkte hem vid 3 tiden på eftermiddan och kom hem halv 6 och då hoppade jag in i dushen och fixa mig sen när vi kom dit (till gästerna vi skulle till) så hade vi typ inget att göra så jag anna,linnea och elin hoppade studsmatta och sen när vi ätit så mötte barnen vuxna på brännboll och vi vann såklart :) vi barn typ hoppade studsmatta klappade hästarna, jag och anna  lekte typ fjortisar typ halva kvällen skit kul ju ! vi pratade som vi var reetards och ja massa sånt, linne robin,filip åkte hem vid halv 1 kanske och jag, jonatan stannade med anna och elin och vi snurrade och blundade så man typ ramla på studsmattan för dom har sånt där nät och då snurrar man typ i nån och ramlar och så kommer nån och ramlar över än själv :) KUL " :)
idag ska jag sova över hos Hanna :) <3


Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Vet du?...

Jag mår inte alls bra!

Skulle platta håret idag, men fick en elchock av sladden... :/ Trodde seriöst att jag skulle dö!

2011-04-27 @ 15:28:54
URL: http://lindshe.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!