Hiss eller diss ? + dagen med en bild ? :)

Handlingen är sport !
Dagens hiss: När man t ex kämpat på en viktig match och blir matchens lirare :)
Dagens Diss: när man förlorar en match, och sen glömt underkläder efter man duschat. :/
Det var dagens Hiss eller Diss? och nu kommer dagen i texter !



idag blev man väckt halv 7 och åt sen stack man till SWC med mamma och spela match mot pixbo  (gothia vinnarna) och förlora med 6-1 (skäms) iaf sen hem och duscha. (vi kom iaf till kvartsfinal) sen äta frukost slappa till 12.30 :D och då fixa jag mig och jag och Nikki stack till SWC 13.30 och kolla på finaler och träffa cicci och klara så satt vi med dom sen stack dom och vi spela lite innebandy på pauserna och passade och kollade när lagen spelade. vid 17.20 var vi hemma och så åt vi sen satte vi oss vid datan och nu stack hon nästan precis, har PROV på onsdag och torsdag !!!? :o kan inget på nått typ ju..... skiiiiit !
aja, puss på er alla. Bjuder på en liten bild också :
Fatta att jag varit NEGER !! :D <3 älskar att vara brruun det diggar nog alla ! :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!