kompisar

hej alla sööta !
nu har jag kommit hem från Hanna :)
igår när jag kom t Hanna så gick vi ut med Nisse och då roppade Bea på oss att vi skulle komma och då gick vi det och då var bea, Elin och Frida, vi cykla t time och sen t skolan i tvååker, och bea stack vid 21 från time och vi fyra stack då t skolan och stack hem vid 22 :) sen hade jag och hanna bara lite mysigt, och vi åt kvällsmat 23.45 :))
sen vakna vi och fixa oss och hennes rum, vi gick ut i trädgården och tog lite kort och lekte m nisse, sen vid 12 kom Johan och så gick vi t skolan och så.. sen så följde dom mig till mammas jobb och så åkte jag hem :)
nu sitter jag och bloggar med Busan :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!