länka ?

hejsan alla söta !
jag har varit i skolan, fast d kke ni fattar ?
men dom två sista lektionerna fick Matilda så sjukt ont i magen, så jag kunde nt va med ella som jag egentligen skulle varit :/
har bara slappat hela dagen, imon är det sista dan innan PÅSKLOVET :) men några dar typ 3-4 ska jag och min familj fixa ved, asså vi tar in för vi eldar så det är varmt i huset :P men d går nog bara bra, mamma har iaf sagt att resten av påsklovet får jag sova över, vara med kompisar, och sånt kul :) Kanske gå på bio nån dag med några snälla, söta,goa människor ?
aja iaf ska kke  'lotta ut' vem som blir veckans blogg idag ? för igentligen ska jag ju göra d på lördag men då är jag ju ute med veden....  får se hur det blir med det.
någon som vet någon bra inte för dyr produkt till ansiktet som gör att man har ren och fin hy? skulle bli jätte glad om ni vet och säger det :))
tänkte ha en liten tävling nu när det är påsk, bara en kul grej liksom :D
aja pussochkram :D
vet nt vad jag mer ska säga
///matilda :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!