dagens inlägg :)

hej alla söta bloggläsare ! eller någon iaf....
Tack http://lindshe.blogg.se/ som är typ min första följare, ska nog försöka fixa en följe-knapp.
igår sov jag hos Ella vi hade det jätte mysigt, vi spelade typ yatzy hela kvällen, eller när jag kom så var Molly där och då hoppa vi lite studsmatta sen gick vi in och då stack molly och jag och ella gick upp och hade det mysigt. Och så cykla jag hem vid 12 typ och så ska jag kanske vara med Millie sötnosen som var jätte länge sen ! :)
Och imon ska jag städa mitt rumm och mitt vardagsrum, om ni vill kan jag ta kort på min mysiga våning och lägga upp så ni ser hur jag lever ? Då är det bara att kommentera eller att skicka ett mail till: [email protected]
eller så kan ni skicka ett meddelande på fb : Matilda Karlsson (Rut) och så har jag en bild och d är denna:
jag tänkte göra en idolbild till LINDSHE ?
och så ska jag göra en design till min och ciccis blogg ?
här är ett löshår som jag kanske vill ha det är biliga hårförlängningar där också så checka:
http://www.happyhair.se/syntethar/clip-on-volume/clip-on-volume-mini-brun?grp=802783
tänkte ladda upp lite bilder på min katt ? som kmr här :
jätte söta bilder på min katt Busan !





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!