sorry :o

hej :D
förlåt att jag nt blogga igår eller förrgår? eller iag igår :)
jag var lite upptagen igår för min kära broder fyllde 15 år, och vi fira han och så hade jag första Östervi tränningen :)
men idag har jag varit hos Jennie efter skolan, och vi tog på oss tuffa peruker och gjorde en grym video vi dansade t en tupp låt ::D och sånt där lägger upp senare tror jag nån gång iaf :) igårkväll vid typ halv 9 så gick jag ut och hoppa studsmatta och jag kunde göra en framåtvolt men inte landa på fötterna och nu kan jag det :) azzume :D awesome* men jag tyckte det var fräckt ! hehe
dom där bilderna jag tjatat om kmr imon, borde dom göra iaf :) imon kväll ska vi ha underbara gäster Anna och elin :)
Anna är lika gammal och är awesome :) ord i repris :D
ps. jag och jennie tog lite ' brun utan sol' tyckte d va tufft !!
och juste evelinas blogg design är jag nt klar med för att d har varit så fint väder så jag sitter nt och geekar datan när man kan sola,shoppa, amigos... aa och nått mer :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!