Svar till Lindshe och Evelina <3

Svar till  LINDSHE:  tackar ! (:
jag har också blogvin och jag tror jag följer din ? :)
gärna, min första följare :)
puss !
Svar till Evelina: gärna om jag får :)
ska göra mitt bästa :) <3Svar till  Lindshe :  tackar ! (:
Den här bloggen ser ju riktigt najs ut :)- Verkligen värt att lägga på minnet!
Jag älskar att hitta /läsa nya bloggar och jag är idag ute efter att lägga till bloggar på bloglovin som jag sedan kan följa :)

Det här är min bloglovinlänk -->> http://www.bloglovin.com/blog/1756797/lindshe om du vill följa min blogg :)
Skicka gärna din länk så att jag kan följa dig! Fett nyfiken :)

Puss!
svar till lindshe:
tackar :) hihi, jag har också blogvin och jag tror jag följer din ? :)
gärna, min första följare :)
puss !




Evelinas :Det skulle vara jättesnällt om du hjälpte mig med min blogg! :D <33
Asså typ som din! Du har oxå assnygg header! :D <3
Svar till Evelina: gärna om jag får :)
ska göra mitt bästa :) <3


Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

Tack så mkt :) <33

2011-04-19 @ 08:38:00
URL: http://lindshe.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!