esta con ella ¨

 ´HOLA AMIGOS !

 
i skolan hade vi spansk-skit sen religon :\
sen CAFÈ !! :D  jonatan och alexander satte sig vid oss och vi ba vrf ?? och dom flytta sig såklart inte !?
sen trä-slöjd, satt mest bara och kolla i böcker på  vad jag skulle göra, men en ring  blev det men den blev cepe så får la fixa den nästa vecka. sen maten, ´SJUKT KUL jag, ella, jennie och cicci hade en liten 'lek' en skrattlek och då fick man inte skratta, och en gång så  skrattade jag för jennie satt och åt och alla andra var koncentrerade och då visade jag jennie och jennie bara men så tuggar jag  ju fan nt, och du skrattade Ella och det värsta var att hon hade mjölk i munnen och alla kan väl igentligen gissa vad som hände ?? hehe, vi satt där i en halvtimma sen hade vi 10 minuters rast sen matte med MUSIC ;D och sen nutidskryss :( fick 6 rätt av 10 :D (STOLT) sen  gick jag ella och jennie in i ett grupprum men jennie skulle skriva ut én jätte och då gick hon in på  datan i lärarrummet med cicci och då snodde jag och ella hons smiles snudd, sen när cicci och jennie kom in i rummet så fick jag hjälp av boan och då hade ella och cicci varit irreterande för jennie så hon fick ju typ nästan utbrott på dom för dom nt kunde hålla käft :) så det var lite kul, efter skolan skjutsa man erik till NG:s och adam och ella cykla jämte, sen var jag och ella och vi skulle äta, och då var det för lite flingor så vi  stack till NG:s och köpte nya, sen skulle jag öppna mjölkpaketet men jag och ella insåg senare att jag öppnat på FEL håll, så det gick ju nt att hälla frän fel sida :) sen skulle ella ha socker och spilde ju typ halva paketet på golvet ;) 

nu sitter vi här och äter choklad, sen vid 7 blire inneband tränning ska tagga för WARBERG SPELEN 2011 :))) <3  

puss & kram :D

min  fb : matilda karlsson (rut ) eler matilda busunge karlsson
Ellas fb:  ella habagil

/matilda och ella :)

ska jag ha frågestund ?


Postat av: Ellen

Hejhej!



Ja det ska du ha :P <33 asså frågestund :D

2011-03-31 @ 16:08:36
URL: http://stahlbomellen.blogg.se/
Postat av: tasha

hahaha, awesomeee :D se på min videoblogg som heter "mitt party trick". den har hästar i! :D <3 finns i min kategori som heter "videobloggar"

hoppas du fortsätter läsa min humorblogg <3

2011-03-31 @ 16:43:02
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: matilda (:

hej, okej :D



visst :D <3

2011-03-31 @ 18:15:09
URL: http://mattildakarlsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!