Helgen :)

HEJ jag tänkte berätta lite om vad jag gjort i helgen:'
Fredag:
Skola -_-
på kvällen kom pauline och hanna t mej, sen gick dom t påskberget, jag, cicci, alexandra och jossan gick t hagadiscot det sög var där i typ 20 min och det ända vi gjorde var att typ prata i telefon. Så vi och malin och hons kompis gick t påskberget och det var fett kul och där träffade vi Hanna, Hilda, fanny <3
jossan och cicci åkte hem 10. och vi 11 :D <3
Lördag: vid 11 åkte jag t tvååker till hanna sov hos hon, vvi träffade Anton och Tobbe.  Tobbe hängde med hem t hanna och vi typ busa. och vid EARTH HOUR skrek jag så mycket så alla vi tre fick typ huvudvärk -_- <3 hehe
Söndag: gjorde jag och hanna ingenting. vi gick upp. åt, kolla på film, fixa oss, data, nisse,kameran, äta,ut, kamran, typ sånt.. och mamma hämta mej vid 20.30 :D<3
och idag (måndag): skola, lite cp för emil fråga mig om jag ville bli tsm m olle igen och jag bah ehh.. nä han bah kom igen en dag jag bah vrf ? han bah för jag vill se er kramas och pussas och sen se han bli dumpad -_- :o HAHA jag bah ehh.... NÄÄ !! och så gick han t olle och FRÅGA !! och han tvea men sa nej och jag bah vad sa du t han EMIL !!!
puss och kram ska ta bort make-up.
Ps. nått hår tips utan att behöva platta och så, d sliter så... :P



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!