tips hår

LÄBGRE HÅR: ett väldigt bra tips (som jag har hört ) är ricinolja man kan köpa det på apoteket eller via nätet, man smörjer det i hela håret från topp till rot. sen efter 20-30 min  duschar du det vanligt med schampo och balsam/inpackning. oljeinpackning gör du iaf två ggr i veckan. :)

TJOCKARE HÅR: hår blir bättre och tjockare när man slutar duscka varje dag, platta och slutar använda dåliga scampon. Jag säger inte att man alltid  ska köpa dom bästa och dyraste men inte dom dåligaste.
Hinner inte skriva mer tips ska kolla på film med mamma och äta fruktsallad, så nu ska jag fixa i ordning mig. skriver mer imon söta bloggläsare puss och kram /matilda ! <3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!