17/5-2011

idag efter skolan hängde jag med ella och cicci hem  och jag skjutsade erik och adam dom gullisarna :D och sen  åt vi  oss feta :D sen vid fyra stack jag hem och gick t skolan m mamma för att ha tråkigt utvecklingsamtal sen  stack jag t cicci och ella och där var då josefine vi cyklade runt och sånt sen stack ella t utvecklingsamtal och cicci hem så jag och josefine cykla runt sen t polisen och lekte sen pratade vi med felix och skrattade och hade kul :D sen stack josan hem halv 7 så då fick jag också d, när jag kom hem så gjorde jag läxan tills imon och sen åt jag, och då fick jag reda på att vi kanske ska åka utomlands typ innan sommarlovet eller på sommarlovet ;D sen duschade jag noppade ögonbrynen lite sen upp och blogga :)) ser ni att jag fixat lite ändringar? gör typ minst en sak varje dag/kväll :) <3 dags för ny nu !
ha det gött !
8 juni Göteborg, universeum. sen LISEBERG :)))))) <33333333
lj mig vi BLOGLOVIN :)


Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-05-17 @ 21:09:31
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/onsdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-05-18 @ 14:24:50
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!