ansiktsmask

nu sitter jag och är prpp mät för jonatan och jag beställde kebab tallrik... (åt  ju nt upp hela)
och så ;)
nu sitter jag med en ansikstmask med typ äpple eller päron som man drar av(finns som man tar bort också fast jobbigare) den skulle man ha i 10 min och d är olika så läs alltid på baksidan så jag ska typ dra av den nu hihi, men jag varnar er köp nt den jag hade köpt för den va jätte stark så man får ont i ögonen, jag gillar:
och de köper man på gekås  i ullared för  9-10 kr. väldigt billigt :o


Postat av: Adde

Mums!



Såg din blogg från valresultatet.se , kul med frågelåda! Och man hittar alltid nya roliga bloggar där... Tänkte... vill du ha din frågelåda på din sida kan man ha det, det har jag. Exempel finns på:

http://valresultatet.blogg.se

Skriv annars till "Fråga Valresultatet.se" så hjälper dem :)



kram (ny följare)

2011-05-13 @ 22:29:47
Postat av: matilda

aha, okej tack vad snällt ;D



yeey, följare gillar vi :D

2011-05-13 @ 22:42:32
URL: http://mattildmattakarlsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!