dagens inlägg :)

idah efter skolan stack jag cicci, ella och jossan t cicci och när vi kom dit så började vi direkt att baka eller jag och jossan gjorde matte som vi var lite efter med :) och då hade typ nt cicci någon kakao kvar sen i fredags och då racer cykla jag och jossan till ica och köpte kakao  och d tog typ 5 min :) imponerad ?? :)
sen åt vi först macka sen chokladbolls tårtan med äpple och banan på :)
sen hade jag och Ella ett bröllop med först på med ringarna sen puss sen dans sen bärde jag bort min fru :DD <3
Grattis ?
nu ska jag försöka komma in på cecilias blogg och fixa klart designen ;D
ha d  bra älsklingar !


Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/tisdag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-05-17 @ 17:25:59
URL: http://vadfanskajagheta.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!