Helgen

Fredag: skola, sen hem och äta och ner t stan m mamma, vi kollade på skor, och så köpte jag ett par ballerina skor som jag har laddat upp. och halsbandet, och två mjuckisbyxor. sen åt vi också mjukglass och d smälte skit snabbt...
men vi gick hemåt och när vi  kom hem satte vi oss på baksidan och solade :D
Lördag: klockan ringde vid halv 9 gick upp 10 i, fixade mig åt. Emelie kom 11. vi åkte t tågstationen, och d åkte 11.34 tror jag. till Kungsbacka och väntade på nästa tåg, som gick typ aa... kmr nt ihåg men  mot göteborg, vi nästan sprang mot ingången och så fick vi åkband, och åkte :
AtmosFEAR 2ggr
uppsvinget 2 ggr 
uppskjutet 1 g
virvelvinden 1 g
kollorado 1 g
kanonen 1 g
slänggungan 1 g
HOTELL GASTEN 1 g
flomride 1 g
lisebergsbanan 1 g
spelade för 60 kr.
åkte hem ganska tidigt med tåget. och på tågstationen mötte mamma och pappa mig, och vi gick hem och sen myste vi bara,


Söndag: cicci är här, och jag ska spela match vid 2 och sen kke t cicci och vilma ?




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!