Yippie !!!


Igår orkade jag ju nt skriva elller sånt om gårdagen =D
Hej igår var  jag  med josefin och Cicci vi har hade typ vattenkrig men endå inte men sen så knakade jag på Lukas och började prata med han, och dom  började skratta typ asmycket.
men om vi börjar hela dan: 



8.00 skolan började vi hade direkt en vanlig dag vi hade bokprat och musik men der är vanligt att vi har musik  men inte bokprat men sen så hadde vi typ svenska hela dan för vi håller på med en bok till i mon eller den sak va klar då sen så på slutet så hade vi sagotemat igen sen slutade vi lite tidigare 13.50.

13.50 till 14.15 så va vi hos mig  först skulle jag  och josefin ner till stan sen skulle vi hem till mig men dom åkte inte ner dit så vi stack till cecilia  på direkten 

14.30 till 18.00 va vi hos cicci  och typ hade vatenkrig sen så blev det kul det kommer lite bilder sen men inga på det typiga vatenkriget men när vi badade i stället och när vi va klara med det då så gick vi till Lukas och där började jag  prata med han och krama han fast bara en gång sen så när vi  hade stuckit skulle vi till Mcdonalds och åt glass. 


här kommer bilderna
så och nu ska jag berätta om dagen idag :D
skola, sen hem och så ringde cicci och emelie och då stack jag till Mcdonalds och träffa dom och sen stack vi till cicci och där träffade vi två killar som jag blev grymt bra kompisar med ! (y
dom försökte imponera lite på oss :o <3
aja, jag har fått min ONEPIECE !!
Fin va ? :D<3



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!